Totaal aantal pageviews

zondag 23 oktober 2011

Lamp en spiegeling (Stuur een foto)





Deze foto heb ik niet zelf gemaakt, dat deed Frits. Je ziet hem weerspiegeld in de etalageruit. Ik plaats hem om twee redenen. In de eerste plaats omdat Els van Stuur een Foto (klik) deze week als thema 'Spiegeling' heeft bedacht. En een spiegeling is het. Ik heb zelf zo naar die lamp staan staren dat ik vergat een foto te maken.

In de tweede plaats omdat ik de lamp zo leuk vind, dat ik zin krijg om zelf zoiets te gaan fabrieken. Dat gaat overigens voorlopig niet gebeuren. Want het lijkt wel of ik het drukker heb dan ooit. Heel raar voor iemand met zoveel vrije tijd!

1 opmerking:

Jacqueline zei

ik vind de lamp ook erg mooi en heb hetzelfde gevoel als jouw, om zoiets dan te willen maken. Alleen weet ik dat het niet meevalt om een gat in porselein te boren dus om die reden begin ik er maar niet aan. Misschien moet ik me eerst maar eens gaan verdiepen in de boren die ik ervoor nodig heb en dan toch de afweging maken.

Groet en geniet van je drukke vrije tijd.