Totaal aantal pageviews

dinsdag 4 oktober 2011

Mond: Jon van Eerd




De vorige mond was knap lastig. Je kunt hem hier zien: klik


Jaja, het was de mond van deze man: Jon van Eerd.





'Is hij echt wel bekend' vroeg Yvette nog. En ik antwoordde dat hij dat is. Eergisteren kreeg hij de John Kraaijkamp Musical Award voor beste acteur. Hij kreeg de prijs voor zijn rol in La Cage aux Folles. Hij speelde een homo met een travestie-act in een nachtclub in Saint- Tropez. Wij hebben die voorstelling gezien en behalve dat het grappig was, was ik ook echt ontroerd. En sindsdien ben ik fan van Jon van Eerd. Vorige week zag ik hem nog bij Kunststoftv. De prijs is hem van harte gegund. Overigens was Yvette de enige die het uiteindelijk raadde. Dat levert haar twee punten op.

6 opmerkingen:

Nanos zei

Goed dat je er even bij zet wie John van Eerd is. Ik had nog nooit van de man gehoord. :-(

Nanos zei

O, het is Jon, zie ik nu

Jet zei

Ja ik ken Jon van eerd wel,maar had hem dus echt niet herkent

Kitty zei

Ik ken hem nog van de Dreftreclame op tv :D

Bettie zei

En hij was ook Mol in Wie is de Mol! Ook dat deed hij uitstekend!

Bertie zei

Hij is me wel bekend maar niet van alleen maar mond☺
Ik kan in het echt al haast geen gezicht herkennen...