Totaal aantal pageviews

dinsdag 22 november 2011

Blokken

Kennen jullie dit nog? Het is een blokkenpuzzeltje. Of eigenlijk zijn het zes puzzels, omdat een blokje zes kanten heeft natuurlijk hè.


Gisteren kwam ik toevallig (want aan het hardlopen) langs een huis dat al vier jaar te koop staat en daar was nu opeens een uitverkoop van een winkel met veel kinderspullen. Vrolijke kinderspullen, spullen die grote mensen ook nog leuk vinden. En daar kocht ik voor drie euro deze blokjes. Ik kon het gewoon niet weerstaan... De plaatjes zijn allemaal even mooi.



3 opmerkingen:

Jet zei

Oh jaaaaaa,geweldiggg. Dat herken ik,echt heel leuk!

Jolande zei

Dit soort puzzels krijg ik nog wel gemaakt :-)
Erg leuk.

Marieke zei

Wat en leuke vondst, ik hou ook heel erg van boeken en speelgoed van vroeger :)