Totaal aantal pageviews

zondag 6 november 2011

Museum van de Twintigste Eeuw





In dat Museum van de Twintigste Eeuw dus (zie vorig blogje) zijn op dit moment vier exposities en ik vond ze allemaal leuk. We gingen eigenlijk kijken naar 80 jaar Fisher Price. Anja Hartog kennen we en het is háár verzameling die daar te zien is. Van Fisher Price herinnerde ik me vooral de boerderij, waar onze kinderen mee speelden. Maar we herkenden nog heel veel meer. Leuk om te zien. Ik kon me bijna niet voorstellen dat het allemaal van Anja is, maar het is toch echt waar. Dat is nog eens verzamelen.

En er was nog een andere verzameling: Mona Lisa Mania. Daarover meer in een apart blogje.


Oh ja, de vaste collectie van het museum is ook zeer de moeite waard. En nee, ik bezit geen aandelen!


Omdat het museum net geopend is, kregen we twee vrijkaartjes. Maar het museum is met de Museumjaarkaart al gratis. Als er iemand die kaartjes zou willen hebben, mail me dan even en ik stuur ze op: bettievdgriend@hotmail.com

2 opmerkingen:

Nanos zei

We zijn, geloof ik, nog nooit in Hoorn geweest. Toch maar eens doen!

Jannemoon zei

Ah ja, ziet er goed uit! We hebben dit seizoen weer tijd voor dergelijke uitstapjes. Wie weet ...