Totaal aantal pageviews

donderdag 12 april 2012



Zo, hard gewerkt vandaag. Ik was net uit bed toen ik werd gebeld en gevraagd om een dagje te werken. Ik had bijna nee gezegd (want ik zou eigenlijk dit en dat en zus en zo), maar toen ik hoorde voor welke groep het was, zei ik met veel plezier ja. Het was namelijk een eindgroep en dus helemaal mijn stiel. Leuke dag gehad, net als vroeger.

Van een van mijn lieve collega's kreeg ik een grote zak superleuke lapjes mee. Er stond een pot thee op me te wachten toen ik thuis kwam en er was een pakje van de post met daarin twee bestelde boeken. De Libelle lag er en drie kaarten van Postcrossing, waaronder deze van Inge Loök. Mij gestuurd door Liisa uit Finland. Nou, dat was nog eens een leuke thuiskomst. En nu ga ik eerst even koken. Morgen mag ik weer een dag werken. In een andere groep. Ik word nog eens all-round!

3 opmerkingen:

Diana zei

En ik krijg alleen maar kaarten uit Rusland !!! via postcrossing.

Bertiebo zei

Dat is wel raar, Diana. Je hebt toch niet ergens een favoriet land aangeklikt?

idémakeriet zei

Heerlijk om zo thuis te komen na een intensieve dag met zulke heerlijke "kadootjes".
Liefs Gerda