Totaal aantal pageviews

zondag 20 mei 2012

Stuur een Foto: Oude foto's

Deze week is het thema bij Stuur een Foto: Oude foto's
Dat is voor mij lastig, want ik ben gek op dit soort foto's en kiezen is moeilijk. Maar ik kies deze, vanwege de lol die er af spat.
En natuurlijk is dit nostalgie.  De foto is gemaakt in 1932 in Noordwijk. Dat staat er op.
Het meisje in het midden is mijn moeder. Zij was toen twintig jaar en ik heb geen idee waarom ze in Noordwijk was. Er zijn ook niet meer foto's van een vakantie of zo. Op dat moment was mijn moeder nog niet begonnen met haar opleiding tot verpleegster, dus dit zijn geen medeleerlingen. Geen flauw idee wie het wel zijn. Familie, vriendinnen?
Maar leuk is de foto wel vind ik. Zo'n gekarteld randje vind ik ook altijd zo leuk. Ik heb een schaar die precies hetzelfde kartelrandje knipt, maar op een of andere manier past het alleen bij oude foto's.
Wil je nog meer nostalgie: klik. Je kunt ook zelf een foto insturen, da's nog leuker.

Geen opmerkingen: