Totaal aantal pageviews

woensdag 6 juni 2012

Zeven schoonheden

Ha, ik las ergens een stukje over 'de' zeven schoonheden.

*Lichte ogen met donker haar of andersom
*Lange en gekrulde wimpers
*Sproeten
*Kuiltjes in je kin of wangen
*Een spleetje tussen je tanden
*Een moedervlek boven je lippen
*Amandelvormige ogen

Wat is het toch jammer als je tot de conclusie moet komen dat je ze allemaal mist. Nou ja, sproeten, die heb ik in overvloed. Maar niet zoals het waarschijnlijk bedoeld is, dat ze zo'n beetje charmant rond je neus zitten. Dat niet.
Zo'n spleetje tussen de tanden, dat herinnert me onmiddellijk aan Ruud Lubbers, dat hoef ik eigenlijk niet. Maar die andere dingen, vooral de lange gekrulde wimpers, ja die had ik wel graag willen hebben...



4 opmerkingen:

KnutzEls zei

Ja, helaas, ik mis ze ook. Sproeten wel, net als jij. Maar die moedervlek op je bovenlip, dat wist ik niet. Kun we dat niet stempelen, met Stazon? Moet het wel in één keer goed!
Ach mijn prins kent me al zo lang, die rijdt toch niet meer weg op zijn witte paard. Laat dus maar....

Marga zei

Ha, ik heb een kuiltje in mijn wang!

bart zei

Maar je karakter! Och lieve, je karakter...

Unknown zei

Echte schoonheid zit ... ...... , toch?!