Totaal aantal pageviews

donderdag 13 september 2012

Herfstklaar

'Het najaar nadert, het herfsthuis lonkt. Niets zo leuk als het nieuwe seizoen ook in je huis te laten zien'.
Dit zinnetje trof me in een reclamemailtje. Maar ook op allerlei blogs waar ik soms kijk of meelees gaat het de laatste tijd over het herfstklaar maken van je huis. Nog nooit heb ik bedacht dat ik mijn huis eens herfstklaar moet maken. Oké, er komt een moment dat de zomerkleren in een kast op zolder gaan. Er komt een moment dat ik een grote bos chrysanten neerzet. Maar verder? Ik doe eigenlijk niets anders in huis dan in de zomer, de winter of de lente. En dat wil ik eigenlijk maar zo houden heb ik nu besloten. En trouwens... het is nog gewoon zomer hoor!!!

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Daar ga je ook niet meer aan beginnen, dussss? Anomien

Bertiebo zei

Zeker niet Mien, jij?

Anoniem zei

Ach, ja, mijn kleindochter raapt nu al bladeren in het park en ja..om ze nou meteen in de kliko te gooien..zet misschien wel een schaaltje voor zuks..Mien