Totaal aantal pageviews

woensdag 26 september 2012

Kamp

We waren vanaf maandag tot nu op kamp en ik zag het met angst en beven tegemoet. Vanwege het weerbericht. Maar dat is ontzettend meegevallen. Ik schat dat we in totaal een uurtje langer dan normaal in het kamphuis hebben doorgebracht. Verder hebben we het hele buitenprogramma kunnen uitvoeren tot en met popcorn bakken in het bos. We waren deze keer in Wijk aan Zee. We waren veel aan het strand, bakten popcorn en pannenkoeken, speelden het dierengeluidenspel en natuurlijk het avondbedspel, er werd voorgelezen, gelachen en soms gehuild, we kregen natte voeten en zand overal waar zand maar kan zitten. We zochten schelpen,zongen zonder kampvuur en deden nummerjacht. Er werden kaarten naar huis geschreven (het is hier luek, maar ik mis jullie wel) We aten overheerlijke macaroni en zaten 's avonds laat op wacht voor de slaapkamers. Daarna namen we een borrel. Ach kamp...   Ik gok dat het voor mij de allerlaatste keer is geweest.

1 opmerking:

Anoniem zei

Wat nou "allerlaatste keer", kampbeest! Mien