Totaal aantal pageviews

zaterdag 29 september 2012

Woonbeurs

Was ik toch weer naar de woonbeurs. Elk jaar neem ik me voor dat het de laatste keer is, want duur en druk. Maar elk jaar als ik dan weer alle reclames zie, ga ik toch weer. Ook gisteren. Ik heb hele leuke dingen gezien, grappige zaken, mooie dingen, onbetaalbare dingen. Ik kreeg een glaasje prosecco aangeboden, een woontijdschrift en een blikje cola light. Ik gaf me vaak op voor een nieuwsbrief of vulde mijn mailadres in (één keer op een oude typemachine), in de hoop dat dat een prijs gaat opleveren. Ik nam alleen díe folders mee van winkels waar ik echt belangstelling voor heb. Op één uitzondering na. Een tamelijk dikke verkoper bood mij een folder aan van zijn bedrijf in keukenrenovatie. Toen ik zei dat er bij ons niet veel te renoveren valt, wees hij op zijn buik en zei: 'Ziet u deze buik, mevrouw?'. Dat moest ik bevestigen. 'Nou, ik wil het graag zo houden, dus neemt u deze folder nou maar mee. Wie weet? Ooit?'.
Ik pakte de folder aan.
Al met al was het toch weer leuk. En volgend jaar ga ik absoluut niet!

3 opmerkingen:

Marga zei

weet je het zeker? :)

Bertiebo zei

Ik weet het heel zeker, haha!

Nanos zei

Ik zeg dit altijd al. Ik ben er dan ook nog nooit geweest. :-)