Totaal aantal pageviews

maandag 19 november 2012

Opbrengst Noordermarkt

Vandaag was ik naar de Noordermarkt. En wat ik er vond was dit: vier puzzeltjes van vier bekende Gouden boekjes. Vijf brandweermannetjes, De gele taxi, Hoep zei de chauffeur en Christoffel en de Columbus. Ik heb nooit geweten dat er puzzeltjes van bestonden. Deze vier zijn al heel oud en ook tamelijk vies. Maar ik krijg ze heus wel schoon en hoe leuk zal het zijn om de Brandweermannetjes voor te lezen en daarna het puzzeltje te maken. De boekjes heb ik alle vier en het maakt niet uit dat De gele taxipuzzel niet compleet is. Nou ja, het maakt een beetje uit, want De gele taxi was wel echt een favoriet.                                                          
En zie je dat kleine olifantje? Zo lief. De koopvrouw meldde nog dat hij wel dringend een bad nodig heeft. Gaat gebeuren en wel nu!

Geen opmerkingen: