Totaal aantal pageviews

vrijdag 9 november 2012

Panpoen

Dit stond op de voorkant, en dit op de achterkant:


Dit is natuurlijk niet een recept van mezelf. Het is een heus stappenplan. Voor het maken van PANPOEN..., ja eh panpoen wat eigenlijk? Je snapt dat ik deze week aan het werk was. Op mijn school wordt nogal vaak gebruik gemaakt van een stappenplan voor het een of ander. Of van picto's. En wees eerlijk,  duidelijk is het wel. Ik vond het recept in de gang en weet dus niet precies waar het vandaan komt. Met de klas waar ik deze week inviel heb ik pompoenen uitgehold en uitgesneden als lampion of als lichtje voor Sint Maarten a.s. zondag. (Briefje aan mezelf: snoep kopen.)Maar niemand herkende het briefje. En dan een kilo suiker???? Het lijkt me niet bijzonder smakelijk. Je weet het niet, je weet het niet...


2 opmerkingen:

Marga zei

je dag is toch goed als je zo'n briefje vindt?

Kitty zei

Kilo vruchtvlees, kilo suiker --> jam? Mooi stukkie!