Totaal aantal pageviews

zondag 20 januari 2013

Over perspectief en een tripje


Afgelopen week gingen zij van Knutzels en ik een dagje op stap. We gingen naar Zwolle en zaten daar zo lang te kletsen en te smullen van een overheerlijke High Tea, dat we van Zwolle niet veel hebben gezien. Errug jammer hoor, nu moeten we nog een keer. Maar dit terzijde. Zij koos deze week voor het thema Perspectief, bij Stuur een Foto, klik. Perspectief tekenen is nou niet bepaald iets dat ik beheers. Ik heb het ook nooit geleerd, zelfs niet in de opleiding tot,  eh...ahum,  volledig bevoegd onderwijzer. Achteraf had ik het handig gevonden om het wel te leren. Maar nee, zelfs toen niet. Dus ik dacht dat een foto maken bij dit onderwerp nog niet zo eenvoudig zou zijn. Toch, geïnspireerd door onze treinreis is de foto er gekomen.Vanmorgen gemaakt. En nee, ik zat niet naast de machinist, ik stond op de spoorwegovergang naast ons huis. En Els, we houden gewoon perspectief op een nieuw tripje.

2 opmerkingen: