Totaal aantal pageviews

donderdag 14 maart 2013

Lullaby

Vandaag heeft Anna wel een uur geslapen op m'n schoot en daarna nog wel een uur bij opa. Heerlijk, zo'n warm hoopje in je arm. Het is ook een heel rustig, ontspannen kindje.  Ik heb haar alleen nog maar zien en horen huilen als ze uitgekleed wordt. Anna's moeder heeft al lang voor ze geboren werd voor haar gezongen en dat zal ik vast ook nog wel eens doen. En kijk, daar is het linkje met de Beatles: ik ken veel slaapliedjes, maar deze lullaby vind ik echt heel mooi. Van een Beatlesfan kun je ook niks anders verwachten natuurlijk.  
Good Night! Dream sweet dreams for you.



1 opmerking:

Anoniem zei

En wat te denken van "beautifull boy" van John Lennon, maar ja het is een meisje..
http://www.youtube.com/watch?v=Lt3IOdDE5iA

Tekst is zo magnifiek, kippenvel en dat heb ik niet gauw Mien

Mien