Totaal aantal pageviews

donderdag 11 april 2013

Aaaaah......

Jonge, pasgeboren dieren kunnen me bijna net zo ontroeren als pasgeboren mensenkinderen. En gisteren had ik geluk. Ik liep mijn hardlooprondje en op de terugweg (toen ik er helemaal geen zin meer in had), zag ik net de boer zijn schapenweiland op gaan. Hij liep naar een schaap, rommelde wat  en kwam weer terug. 'Mag ik een keer het weiland op om foto's te maken van de lammetjes ?' vroeg ik. 'Ja dat mag wel' zei hij en ik was al bijna op weg naar huis om m'n fototoestel te halen,  toen hij vertelde dat deze twee net (vijf minuten geleden) waren geboren. Dus toen ben ik  maar over het hek geklommen  en heb ik met de telefoon foto's gemaakt.
Niet heel veel, ik vond mezelf toch een beetje een indringer. De andere schapen stonden allemaal op en gingen een eindje lopen toen ik er langs kwam. En ik wilde de moeder ook niet te lang storen.
Maar  zeg nou zelf: er zijn toch niet heel veel dingen mooier dan een pasgeboren lammetje. Nou ja, oké, twéé pasgeboren lammetjes. Dat is nog mooier!

6 opmerkingen:

KnutzEls zei

zo, dat is boffen. Ze zijn superschattig!!

Wieneke zei

Liehieffff!

Kitty zei

ooooch... wat een knuffelige beessies :)

Therese zei

Wat leuk ook dat je zo dichtbij mocht komen.

Unknown zei

Toch nog lente vandaag, ik word hier ook heel blij van!

Juffrouw Waardvleugel zei

Beeldscoon, wat een mazzel dat je je telefoon bij je had.