Totaal aantal pageviews

zondag 7 april 2013

Stempel Event

Met haar was ik gisteren naar het Stempelevent in Zeist. Vijf jaar doen we dat inmiddels, dus je kunt wel spreken van een traditie.
We deden een leuk workshopje en keken overal uitgebreid.
Hiernaast zie je mijn aankopen. Ik heb me wel ingehouden hoor, want stempels en toebehoren... het is allemaal erg leuk, maar ook hartstikke duur.
Een bezoek aan zo'n beurs werkt voor mij wel altijd zeer inspirerend, ook als ik niets zou kopen. En gezellig is het altijd met Els.
Mutserig zijn we ook. We wisten zeker dat er Atc's geruild konden worden. We wisten ook dat het om 13.00 uur zou zijn en we waren dus bijtijds boven met onze kaartjes. Niemand te bekennen, nou ja één verdwaalde Vlaamse en met haar ruilden we dus en ook met elkaar.  We hadden boven een goed overzicht over de zaal, maar zagen nergens ruilers.
Aan het eind van de middag dronken we buiten (!) nog even wat en zagen een paar mensen ruilen. Daar sloten we ons dus bij aan en zij hadden wél geruild op de juiste tijd. Niet boven, maar in de hal.Tja, vorig jaar hadden we het ook al niet gevonden. Zal je zien dat we volgend jaar in de hal staan en dat er dan niemand te bekennen is. Dan zijn ze verplaatst naar boven.  Enfin toen toch nog even aardig geoogst.

3 opmerkingen:

Madelief Weideveld zei

Hé goeiemorgen!
Wat heerlijk dat je na een bepaalde leeftijd gewoon mutserig màg worden hè? Ik zou graag een stempel (laten) maken.....heb je advies? Kom niet verder dan linoleum en messensetje..... Groet,Madelief.

E Strea Chikitu zei

wat leuk zeg! Die wil ik wel onthouden voor volgend jaar...

Bertiebo zei

Hahaha, ja dat is heerlijk, Madelief. Maar wat je vraag betreft: sorry ik heb geen advies. Ik weet dat er bloggers zijn die stempels maken, maar die schieten me nu natuurlijk niet te binnen en die gebruiken trouwens idd ook linoleum en een mesje. En een lieve collega van me maakt ze op een gum.