Totaal aantal pageviews

zaterdag 20 juli 2013

Foto's voor de lijst

Kijk, dit zijn de foto's die ik selecteerde voor de lijst waar ik het gisteren over had. Ik had dat nog nooit gedaan, digitale foto's af laten drukken. Dat is dan zo'n ding waarvan ik denk dat het ingewikkeld is en wat ik derhalve achterwege laat. Maar nu ik eenmaal weet dat het niet moeilijk is, ga ik los. De volgende stap is dat ik een album ga maken van de digitale foto's van Vietnam. Ook iets waar ik tegenop zie. Maar ik ga het doen. Misschien wel morgen. Ja en eigenlijk heb ik ook wel zin om gewoon weer eens ouderwets te scrappen. Dat is ook al jaren geleden, terwijl ik het superleuk vind om te doen.  
Zie je trouwens die foto van Anna in haar witte jurk? Dat is de Diorjurk die ik op de rommelmarkt kocht toen Anna nog niet was geboren, voor een tientje.
Ha mijn kleindochter in een Diorjurk. Zoiets heb ik zelf nog nooit gedragen en Anna's moeder ook niet. Mijn moeder, Anna's overgrootmoeder zou het geweldig hebben gevonden. Ze hield erg van mooie kleding.
Wacht, ik laat het jurkje nog even zien:

7 opmerkingen:

Marga zei

tsss... Dior, wat leuk. Mooie foto's, maar ja het is ook een mooi kindje!

KnutzEls zei

Die lijst is vast niet groot genoeg. En dat jurkje is super mooi!

Frits zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
Frits zei

Een geweldig kind dat is het!

Marga zei

@Frits: allicht! Ze heeft helemaal geen Dior-jurkje nodig!

Marloeskreatief zei

Oh zo leuk ,ik zie het en wist het inmiddels jij geniet er ook met volle teugen van in vele variaties,je kan altijd nog om de lijst plakken bij gebrek aan ruimte ........en wat een droppie in haar dior jurk

Jeanne zei

Watleuk!
Oma die een Dior- jurk voor haar kleindochter koopt!
En tuurlijk: superleuk kind geeft supermooie foto's . Geweldig hè , een kleinkind?