Totaal aantal pageviews

dinsdag 30 juli 2013

Londen

We waren een klein weekje in Londen. Alweer Londen? Ja, natuurlijk. Het was al langer dan een jaar geleden, dus dan wordt het wel weer eens tijd. Ik denk echt dat ik in een vorig leven in Londen was, in ieder geval in Engeland. Dus vandaar hahaha!
Het ging net tussen de Anna-oppasdagen door. Maandag oppassen, dinsdag weg, zondagavond laat terug, maandag weer oppassen. Gisteravond waren we wel allebei behoorlijk versleten. Maar nu gaat het weer. Behalve mijn arm. Ik gok een muis-arm. Dus ik ga me een beetje proberen te beperken op die lap-top. Proberen, zeg ik!
Deze foto maakte ik voor Tate Modern. Daar was iemand bellen aan het blazen, van die grote, met twee van die stokken. Leverde een leuk plaatje op, vind ik. Maar Londen is echt geen zeepbel hoor. Londen spat niet uit elkaar, Londen is gewoon fantastisch!

5 opmerkingen:

Jeanne zei

Wat een globetrotters zijn jullie toch!
Mooie foto!

Jolande zei

Inderdaad helemaal fantastisch!

Bertiebo zei

Ja Jolande en dan heb ik het nog niet gehad over de voorstellingen die we zagen. Enfin, je weet er alles van!
En Jane, yes!

Jolande zei

Daar ga je het toch hopelijk nog wel over hebben. :-)

Marloeskreatief zei

Heerlijk zo de tijd aan jezelf ,maar oppassen is ook weer leuk