Totaal aantal pageviews

maandag 19 augustus 2013

Bodyguard

Laat ik eerst even opmerken dat ik me altijd flink erger aan honden (meestal zijn het hondjes) in kleding. Vreselijk, een hond in een jurkje of een regenpak. En dekjes vind ik ook onzin, tenzij er een medische reden zou bestaan natuurlijk. Ik vind een hond is een hond en geen mens. Wat een flauwekul.
Maar toch moest ik om dit dekje wel lachen. Ik zag deze bodyguard met zijn vrouwtje en ze waren allebei erg leuk. Een supervriendelijke hond en voor zover ik kon zien goed opgevoed. En zijn vrouwtje was ook gewoon een leuk type. Heel sportief, niks tuttigs aan. Misschien deed ze het gewoon voor één keertje...
Hoe dan ook, het was een lieve bodyguard.

3 opmerkingen:

Es zei

Dit is geen dekje maar een tuig :)

Therese zei

Zullen we het deze ene keer door de vingers zien, omdat het zo'n lieverd is. Hahaha.

Juffrouw Waardvleugel zei

Grappig, maar ik zou het nooit doen. Inderdaad, honden zijn honden.
Xx