Totaal aantal pageviews

dinsdag 13 augustus 2013

Tent

Toen wij nog een caravan hadden, zag ik daar met drie kinderen echt wel het nut en het gemak van in. Maar leuk vond ik het nooit. Ik vond het geen kamperen. 's Avonds ging je tegenover elkaar zitten en knipte het licht aan. Dat vond ik niks. Dus toen die caravan in zijn geheel afbrandde (in de stalling) vond ik dat geen groot drama. En nu hebben we gewoon weer een tent.

Vandaar waarschijnlijk dat déze tent me ongelooflijk irriteert. Bedoeld als speeltent voor kinderen en hoe mooi hij misschien ook mag zijn, voor mij lijkt het een beetje op een caravan. Duur is-ie ook nog, dat zie je zo.
Maar mensen, laat kinderen toch lekker zelf tenten bouwen en hutten. Wat oude kleden, lakens, dekbedhoezen voldoen uitstekend. Het kan bij slecht weer over de tafel of  met een paar stoelen. En anders buiten of op een balkon. Maar laat ze het zelf verzinnen en zelf doen!

4 opmerkingen:

Madelief Weideveld zei

dit is weer een blog waarom ik moet lachen! En ik ben het he-le-maal met je eens. Geef kinderen een mand vol doeken en stel je stoelen en tafels ter beschikking!
Dag,
Madelief.

KnutzEls zei

Helemaal mee eens!

Marloeskreatief zei

Zo is het

Marga zei

juist, HELEMAAL mee eens :))