Totaal aantal pageviews

zondag 27 oktober 2013

Nog een vlieger

Bedenk me nu ineens dat deze foto er nog wel bij kan.
Aan het touw van de blauw-witte vlieger was de vlag vastgebonden. Iedereen stond er naar te kijken, het was echt een leuk gezicht. Afgelopen donderdag in Egmond.
Ze waren allebei superhoog in de lucht. Ik kon ze wel dichterbij halen, maar dan zou je niet kunnen zien hoe hoog ze waren.
Ik vind kijken naar vliegers erg leuk, maar zelf doen lijkt me saai (als-ie eenmaal in de lucht staat).

2 opmerkingen:

Madelief Weideveld zei

Neeeeee, is niet saai. Ik heb het afgelopen zomer geleerd, met een vierlijns-vlieger. Je wordt er hartstikke zen van ;-) Leuk, die vlag!
Dag,
Madelief

Bertiebo zei

Oh ja, dat is waar ook, Madelief. Dat had je verteld. Ja maar met vier lijnen is natuurlijk wel moeilijk. We zagen er ook een, een grote met wel een stuk acht kleinere vliegertjes erbij. Dat leek me ook zeer ingewikkeld.