Totaal aantal pageviews

zaterdag 19 oktober 2013

Statement

Gisteren moest ik in de stad zijn en ik kocht meteen een paar Sinterklaascadeautjes.
Ook ging ik op zoek naar Sinterklaasp.. eh nee naar leuk Zwartepietpapier.  Dit papier vond ik bij Xenos. Leuk toch? Zo stereotiep als het maar kan met die rode lippen en die oorringen, maar het is een statement. Dit jaar gaat er bij mij geen pakje de deur uit zonder iets zwartepieterigs erop.
Zo, ik heb gezegd.
Het liefst had ik nog een paar moorkoppen en wat negerzoenen gekocht, maar ik kon me nog net beheersen. En met een flink stuk gevulde speculaas erbij had ik toch een leuke middag!

6 opmerkingen:

Zaanse Zolder zei

Een zwarte Piet zoals een zwarte Piet moet zijn !

KnutzEls zei

zat me vanmorgen op te winden omdat nu ook de VN zich er mee gaat bemoeien. Het moet niet gekker worden. Wat een geleuter. Bah. Geniet maar lekker van de voorpret!

Jeanne zei

Goed zo!!

Juffrouw Waardvleugel zei

Ha, ha ha. Leuk papier.

Ambela zei

en wij hebben het begrepen! en zijn het natuurlijk met je eens, handen af van zwarte piet.

Nanos zei

Van mij zouden die Pieten alle kleuren van de regenboog mogen hebben, maar dan niet vanwege dit gezever over iets dat ik nooit in een ZWARTE Piet gezien heb. Wie dat wel ziet is zelf de racist.