Totaal aantal pageviews

zondag 8 december 2013

Kerstkrans

Bij Silly Old Suitcase zag ik ooit een tutorial voor een krans, een voorjaarskrans. Die heb ik toen gemaakt. Ik vond hem zo vrolijk en kleurig.
Maar ik hing de krans op een gegeven moment buiten en dat had ik natuurlijk niet moeten doen, want hij bleef niet lang kleurig en vrolijk. En het was nog een pestwerk om al die lapjes er weer af te krijgen.
Dus nu heb ik,  geïnspireerd op diezelfde voorjaarskrans,  een kerstkrans gemaakt. Ook leuk en vrolijk en toch ook wel kerstig. Of kersterig.
Ik hang hem niet buiten en déze krans zou dus wel eens een blijvertje kunnen worden. We zullen zien.
Met nogmaals hartelijk dank aan Maartje van Silly Old Suitcase,  klik.

4 opmerkingen:

Zaanse Zolder zei

Yep, Maartje kan dat goed. Maar jij ook. Helemaal je eigen versie, leuk!

Jeanne zei

Mooi hoor!

Juffrouw Waardvleugel zei

Mooie krans, inderdaad een blijvertje.
Inmiddels bij ons ook een krans op de deur.
Xx

Kitty zei

Superleuk!