Totaal aantal pageviews

dinsdag 31 december 2013

Madonna van Ambela


Deze foto stuurde Angela me voor de serie Madonna's.
Wat een leuke foto, met net een iets andere kijk op het thema. 
Angela schrijft dat ze eigenlijk geen perfecte foto van een Madonna heeft, maar wel iedere dag haar boodschappen in een Madonnatas doet.
Al is dat dan de Virgin da Guadalupe.
Angela is  eigenlijk Ambela hoor, van Ambela's toestanden.
'De Madonna van Ambela' dus. Dat klinkt als een wereldberoemd schilderij.
Ik gok trouwens  dat ze deze tas zelf maakte. Haar blog met nog veel meer moois én een winkeltje vind je hier: klik

Ps. Ik had de foto eerst veel groter geplaatst, maar toen werd hij echt onscherp. Daarna probeerde ik het een maatje kleiner, dat is wat ze hier bij Blogger normaal noemen. Nog zeer onscherp. Dus nu ben ik overgegaan op 'klein'. Want verder kan ik er helaas helemaal niks aan veranderen. Als het niet gaat zoals het moet gaan, houdt het bij mij al snel op. Ik ben echt een kluns hoor. Maar je kunt heus wel zien dat het een originele foto is (en een leuke tas!).

Geen opmerkingen: