Totaal aantal pageviews

zondag 12 januari 2014

Binnen Kijken


Binnen kijken... dat is het thema deze week bij Stuur een Foto.
Ik denk dat iedereen dat graag doet, binnen kijken bij iemand anders. Ik wel in ieder geval.
Maar ja, je kunt niet overal naar binnen gaan staan kijken.
Toch heb ik er eentje. Een inkijkje. Het is niet een goede foto of zo, maar het plaatje is zo zonnig dat ik de foto toch laat zien. Ach, was het maar vast zomer.
Van de andere kant: vandaag is het een prachtige dag. Misschien ga ik aan de wandel. Wie weet waar ik nog eens binnen kan kijken.

Deze foto maakte ik vanuit een tuin tijdens de Open Tuinendagen in Amsterdam, vorig jaar. De deur stond zo uitnodigend open... Ik had daar wel willen zitten, in het zonnetje. Kopje thee erbij. Krantje, boek...

4 opmerkingen:

Juffrouw Waardvleugel zei

Leuk zo'n beetje ouderwets aandoende keuken met dat prachtige boeket en die bloemen erachter. De bewoners zijn liefhebbers van bloemen dat is duidelijk!

Wieneke zei

In ieder geval leuker en uitnodigender dan zo'n strakke kale diezaain keuken. :-)

... zei

Tja...als je zo'n keukentje hebt - wat heb je dan nog meer nodig?!
Heerlijke foto :)

idémakeriet zei

Heerlijk binnenkijkertje:)
Liefs gerda