Totaal aantal pageviews

maandag 20 januari 2014

De laatste Madonna

De laatste Madonna.
Eigenlijk wel jammer, want ik heb er nog een heleboel. Sinds kort ook eentje uit Betlehem en een paar echte mooie uit een kerk in Nazareth. Een Chinese zelfs, met Chinese ogen en een klein Jezusje, ook met Chinese oogjes.
En dan nog mijn eigen Madonna van de rommelmarkt, die ik kocht voor tien cent.
Maar aan alles komt een eind. Volgende week een nieuwe serie.
Déze foto maakte ik een paar jaar geleden in Syrië, in Damascus. 
Vanwege het 'opgemaakte' gezichtje. Als ik er nu naar kijk, lijkt ze uit te stralen dat ze er ook niks aan kan doen, helemaal niks.
Maar dat komt natuurlijk doordat ik van de situatie daar op de hoogte ben.
Zal ze er nog staan, daar in Damascus? Ik ben bang van niet.

1 opmerking:

Marloeskreatief zei

Mooi en ook weer niet met die ogen ,Madonna laat zich van vele kanten bekijken ,ben er niet meer aan toegekomen ,maar nieuwe serie nieuwe kansen toch ,
Vond deze wel erg leuk ,op naar de volgende gr marloeskreatief.