Totaal aantal pageviews

maandag 6 januari 2014

Israël: Madonna

Deze foto past prima binnen de Madonna-serie, vind ik. En ook binnen de Israëlstukjes. Want de foto werd gemaakt in Nazareth, voor de kerk van de Annunciatie. Ha, Santa Maria Juice. Is het niet geweldig?

Maar de tweede foto van vandaag, is misschien wel mijn beste foto in een hele lange tijd. Puur geluk, een toevalstreffer. Ook Nazareth. En ook echt een Madonna. Ik was er  blij mee!


En als je mee wilt doen , als je een mooie Madonna-foto (met of zonder kind) hebt, stuur hem dan maar. Dan plaats ik hem, met een link naar jouw blog. Je mag het thema ruim nemen, juist leuk!
En zonder blog kun je natuurlijk ook mee doen!

bettievdgriend@hotmail.com 

Jeanne, plaatste een foto op haar blog van een Madonna met kind. Het is glas-in-lood en ze restaureerde het raampje zelf. Er hoort ook een verhaal bij. Dus... kijk even bij Jeanne op haar blog. De foto kon ik niet overnemen, maar Jeanne's blog vind je hier: klik.

2 opmerkingen:

Marloeskreatief zei

Ze zijn geweldig leuk inderdaad ,mijne komen eerdaags hoor gr marloes

Marga zei

de onderste foto doet me denken aan het rijke roomse leven van weleer! met gemengde gevoelens trouwens!