Totaal aantal pageviews

maandag 24 februari 2014

Nederland in het buitenland

Kijk, de start van een nieuwe serie: Nederland in het buitenland.
Het is namelijk zo dat mijn oog altijd op Nederlandse dingen valt als ik in een buitenland ben. Kan ik niks aan doen en voor ik het weet staat het al op de foto. Het kan echt van alles zijn en dat maakt het juist leuk. Ik speur niet echt hoor, maar wat ik zeg, mijn oog valt er op. Dit Keukenhof bordje bijv. lag op de grond op een rommelmarkt in Jaffa (Israël).

Weet je wat, ik doe er nog eentje, om te beginnen kan dat wel. Dit was in London.


Mocht jij nou ook een foto hebben die goed in het thema past, mail hem dan  bettievdgriend@hotmail.com
Dan plaats ik hem de volgende maandag, met een link naar jouw blog. En zonder blog kun je ook gewooon meedoen, natuurlijk.

Geen opmerkingen: