Totaal aantal pageviews

zaterdag 15 maart 2014

Even rusten!

Even rusten! is het thema deze week bij Stuur een Foto. Ik heb een apart mapje met foto's van 'rustende' mensen. Dan heb ik nog een heleboel foto's van een slapende Anna.
En een paar van een slapende, eh ik bedoel rustende echtgenoot, maar die ga ik hier niet laten zien.


Eigenlijk vind ik dit de leukste foto. Zo'n prachtig meisje in de metro. Doodmoe heel eventjes in slaap gevallen, maar ze blijft prachtig.
Zou je mij eens moeten zien als ik in de trein in slaap val. Geen gezicht.
Maar deze foto had ik al eens geplaatst. Dus kies ik nu voor een andere.
Weer een meisje of een jonge vrouw, haar gezicht heb ik niet gezien, maar ze lag helemaal alleen op dit grote, kale grasveld in een park. Het was er heel stil en ik weet nog dat ik me afvroeg of het wel veilig was. Daar zomaar te liggen en niets te zien...

Inspiratie kun je dus opdoen bij Stuur een Foto, klik en verder wens ik iedereen een heerlijk, rustig weekend.

4 opmerkingen:

Wieneke zei

Gos, is dat een echt meisje? Ik dacht een etalagepop, die een beetje weggezakt was ;-)

Bertiebo zei

Ja, daar lijkt het op hè Wieneke, maar ze was echt echt!

Yvonne zei

Dat is wel heel lekker even uitrusten in het gras! Hoed over je hoofd, en je bent van alles om je heen afgesloten. Behalve van die heerlijke rust!
Dank je wel voor je reactie op mijn blog.
Groetjes van Yvon

Juffrouw Waardvleugel zei

Een mooie pose, wat een prachtige vrouw!
Xx