Totaal aantal pageviews

vrijdag 21 maart 2014

Stom

Oh getverdegetver, grrrrrr... wat een slecht begin van de dag!
Ik stond al een tijd op 100 % bij Beter Spellen. 100 % goed bedoel ik. En daar werd ik iedere keer weer blij van.
Vandaag verpestte ik het.  En nu duurt het dus weer zes weken voor ik die 100 % kan halen.
Of ik stop er gewoon mee. Dat kan ook. Stomme test! http://www.beterspellen.nl
Bij Beter Engels had ik vandaag ook niet alles goed, maar dat kan ik hebben. Bij Beter Rekenen heb ik bijna nooit alles goed en dat vind ik wel stom van mezelf, maar niet echt erg. Ik leer er vaak wel wat van en het inzicht dat bij sommige sommen nodig is ontbreekt me. Zo is het nou eenmaal. Maar spelling...


Dit was wat er vandaag mis ging. Stomme René met d'r stomme bril...


Heb je ........ nieuwe bril al gezien?


NIET GEKOZEN, HET JUISTE ANTWOORDRenés
FOUT GEKOZENRené's

 

Fout.
Je hebt René's gekozen. Het juiste antwoord is Renés.

De bezits-s aan het eind van "Renés" wordt aan de naam vast geschreven. Volgens de Witte Spelling mag het ook met een apostrof, maar dit is niet algemeen erkend.
  

 




3 opmerkingen:

Marloeskreatief zei

Nou ik vind het niet zo stom hoor ,ik zou het zeker fout hebben gedaan ,!!!!!

Bernardine zei

Eh, ik had het denk ik ook fout gedaan.
Maar als het haar nieuwe bril is, dan is het Renées nieuwe bril.... In de vrouwelijke vorm komt er namelijk een e bij.

Hanneke zei

De Witte Spelling is vaak veel logischer. Ik vind het goed. Je houdt de 100%.