Totaal aantal pageviews

dinsdag 15 april 2014

Dagje uit met mijn nichten


Twee van mijn Dordtse nichten en ik hadden afgelopen vrijdag een soort mini-nichtendag. Zij namen me mee op een tochtje door het verleden. We bezochten plekjes waar ik vroeger vaak geweest ben. We fietsten wat af, toen.
We zagen o.a. De Viersprong, een soort natuurzwembad waar ik als kind met mijn moeder naar toe ging. Heerlijk was dat.
We waren op de Kop van 't Land, ook zo'n bestemming van vroeger. Ik vond het echt superleuk. We lunchten hier:

Heerlijk in het zonnetje, met zo'n oer-hollands uitzicht. Echt het beeld van mijn jeugd.

's Middags bezochten we een brocante/rommelmarkt en kreeg ik een hartstikke leuke tas cadeau. Zo lief!
En de omgeving van Dordrecht, in de buurt van de Biesbosch is ook echt mooi. We moeten daar maar eens gaan kamperen van de zomer.
We eindigden de dag  in de Ballentent in Rotterdam. Met... een bal gehakt.
Wat een heerlijke dag was dat. Meiden, als jullie dit lezen: ontzettend bedankt en... in september  bij mij hè.

2 opmerkingen:

KnutzEls zei

Bij de Ballentent zaten schoonzus en ik een paar dagen daarvoor, ook aan de bal!

Bertiebo zei

Ik had het kunnen weten, Els, hihi