Totaal aantal pageviews

vrijdag 25 april 2014

Muurtje



Op het gangetje boven hadden wij een witte muur. Er hing wel eens wat, er werd ook wel weer eens iets weggehaald. Helemaal tevreden was ik nooit. Het is maar een klein muurtje, tussen twee kamers in.
Maar nu...hebben we al een paar jaar folders en klein postertjes of flyers en entreekaartjes opgehangen. Gewoon met fotolijm op de muur geplakt. Alleen van dingen die we zef hebben bezocht.  En nu ziet die muur er dus zo uit. Ik vind het superleuk. Af en toe sta ik er voor te kijken en weet weer precies waar we waren en wat er leuk of juist niet leuk aan was. 
We overwegen zelfs om nog een muurtje  te doen, daar in dat gangetje. Want soms vind ik het zonder om er over heen te plakken.Leuk hè?

3 opmerkingen:

Madelief Weideveld zei

Ik houd erg van zulke muurtjes. Het ziet er prachtig uit....en ik weet van jouw blog hoeveel je bezoekt, maar dit is echt heel veel......Vroeger deed ik dat thuis met behangerslijm, maar dit is veel handiger. Kan er ook weer af. Toch?
Madelief.

Unknown zei

Wat gaaf! Da's nog heerlijk nagenieten van al dat moois ook!

Anoniem zei

pretty nice blog, following :)