Totaal aantal pageviews

vrijdag 13 juni 2014

Camping Life

Wat zou het hier druk worden als dit mogelijk was. Maar ja..
 We moeten maar gewoon zelf ons best doen, dat lijkt me beter.
Dit bordje zag ik nog in Duitsland.  We zijn inmiddels aangeland in Italia.
Het is nu weer heerlijk weer gelukkig, maar gisteren hadden we de zwaarste regenbui ooit. De tent heeft hem fantastisch doorstaan.
We staan midden in een grote grijze golf van pensionado's met caravans. Ze kijken een beetje raar naar ons met onze tent. Een man kwam zelfs even informeren of we geen luxe missen.
' Nee hoor, we missen helemaal niks' , hoorde ik
 Frits antwoorden. 'Ik doe 's nachts net als jullie gewoon m'n ogen dicht'.


6 opmerkingen:

bart zei

jullie zijn zo lekker gewoon gebleven!

Bertiebo zei

Bart: haha ja he en dat straalt uiteraard ook door op jou!

Chantal zei

Kamperen, oef, dat is lang geleden, ik was 20 denk ik, toen ik dat voor het laatst deed... of de kamper in Australie moet je meetellen, dan is het wat later, maar dat was wel eenmalig en apart

Marloeskreatief zei

Ha ha , dat mensen toch altijd denken dat we een beetje zielig zijn in zo n tent . Ze weten half niet hoe heerlijk het is .

Anoniem zei

En ze hebben ook (elektrische) fietsen mee en een campingbarbe que en ...als ze het helemaal goed doen twee keffertjes..ja laat mij die pensionada's kennen..WAAR zitten jullie in Italie?? Mien

Wieneke zei

Ik heb nog nooit van mijn leven in een tent geslapen en dat zal wel nooit gaan gebeuren ook. Maar dat neemt niet weg, dat ik het leuk vind dat jullie het zo leuk vinden :-) Veel plezier in la bella Italia.