Totaal aantal pageviews

woensdag 9 juli 2014

Nederland - Argentinië


Nou inderdaad, de emoties lopen steeds verder op. Bij mij ook hoor, ik had echt hartkloppingen afgelopen zaterdag. Wat was dat bloedstollend spannend zeg.
En vanavond?
Dan trek ik gewoon mijn oranje sokken weer aan (mijn ongewassen oranje sokken sinds de tweede wedstrijd van oranje, want als ik ze was, gaat het mis), ik eet gewoon weer een oranje tompoes (ik vind eigenlijk alleen de bovenkant lekker, maar als ik hem niet helemaal op eet, gaat het mis) en ik ga weer geheel vrijwillig 90 minuten in de zenuwen zitten. Of 120. Of met strafschoppen nog langer.
Ondertussen is mijn bewondering groot voor de mensen die al tijdens de wedstrijd of meteen erna iets grappigs verzinnen zo iets als bijvoorbeeld de foto hierboven.
Elke keer weer iets anders. Heerlijk als je zo ad rem kunt reageren.


1 opmerking:

Marloeskreatief zei

Het komt goed hoor ze gaan vast winnen allemaal positief blijven denken .......