Totaal aantal pageviews

dinsdag 9 september 2014

Het meisje met de parel en ginger cookies

Ik was een dagje naar Den Haag, met de trein.
Mijn vrije reisdag was al bijna verlopen en als ik iets niet uit kan staan is het dat. Zo zonde. Dus ik ging, hoewel het me eigenlijk helemaal niet uitkwam.
En ik koos Den Haag. Een fijne stad.


Marks & Spencer gaf trouwens de doorslag. Ja, als ik niet naar Londen kan, dan maar naar Marks & Spencer in Den Haag. Het voelt daar echt zo Engels. Niet dat ik er wat kocht hoor. Nou ja oke, twee rollen ginger cookies. Waarvan het maar goed is dat ik die hier niet kan kopen!!!!
En verder ging ik lekker naar Het Mauritshuis. Het is net vernieuwd en heropend en het ziet er prachtig uit.


Toen ik er was, was het ontzettend druk. Er was een filmploeg bezig, het was slecht weer én vakantie dus dat het druk was, is niet verbazingwekkend.
Maar ik was in mijn dooie eentje en ik ben klein, dus ik slip overal tussendoor en zie precies datgene dat ik wil zien. 



Bij het Puttertje was het drukker dan druk en ook bij het Meisje met de Parel was het bijna opstellen in rijen van drie. 
Voor het meisje met de parel hoef je het museum trouwens niet in hoor. Haar zie je volop, overal in Den Haag.


En verder kun je er goed slenteren. Heel veel galeries zijn er in Den Haag en ook veel terrassen. Die ik deze keer niet bezocht. Ha, ik heb lekker een poosje op een bankje gezeten. Mét mijn gembercookies.




2 opmerkingen:

Ingrid Orens zei

Het meisje met de parel blijft één van mijn grootste favorieten...

Katrien zei
Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.