Totaal aantal pageviews

dinsdag 16 september 2014

Postcrossing en een Roodkapje uit Bremen

Dat is toch weer leuk, een zelfgemaakt kaartje in de bus.
Ik had een hele tijd geen nieuwe kaarten gekregen. Terwijl ik wel gestuurd had, dacht ik. Dus maar eens geïnformeerd hoe dat zat.
Het leuke is dat je bij Postcrossing ook gewoon antwoord krijgt.
Ze hadden het nagekeken en gezien dat ik niets had verstuurd sinds... En aangezien ze alles bijhouden, wie, wat, waar  en wanneer ga ik er maar van uit dat het klopt. Snel maar weer wat verstuurd en nu 'loopt' het weer als vanouds.
 Barbara dank je wel. Ik vond je kaart leuk en ook de enveloppe!

Ps.: Als je een kaart hebt verstuurd en die is geregistreerd door de ontvanger, krijg je daar altijd een berichtje van. Soms alleen met de melding, soms ook een bedankje of een opmerking over de kaart van de ontvanger.

 Laatst was er iemand die reageerde en mij liet weten  dat ik te weinig op de kaart had geschreven en nu had zij geen enkele behoefte om iets terug te schrijven.
Heel vreemd, nog nooit meegemaakt. Er is nl. geen enkele verplichting om iets te schrijven. Het gaat om de kaarten.
Neemt niet weg dat het leuk is als er wat op de kaart staat, wat meer dan alleen de naam en de groeten.


En Jolande die in Bremen is stuurde me zomaar een Roodkapjekaart. Heeft helemaal niets met Postcrossing te maken Van de ene blogger aan de andere.  Super van je Jolande. Dankjewel!

5 opmerkingen:

Katrien zei

Vind de Roodkapje kaart erg leuk.
Heb je zaterdag nog in de Ijhallen gestaan? Heb nog aan je gedacht.

Jolande zei

De post heeft er wel lang over gedaan, maar fijn dat de kaart toch aangekomen is.
Ik kan me niet herinneren of je het al eens geschreven hebt, maar wat doe je eigenlijk met de Roodkapje kaarten, heb je daar een plakboek voor voor of zoiets?
(Ik ben helemaal niet nieuwsgierig hoor :-) )

debora zei

och wat lijkt me dit allemaal leuk,wie krijgt nu niet graag post en dan nog zo'n leuke kaarten!mn dochter deed ook heeel lang aan postcrossing maar momenteel eventjes niet meer,wat kreeg die soms leuke kaartjes!
jaaaa,ook ik kijk al uit naar een verslagje over het verloop van de rommelmarkt waar je stond!
groeten uit west vlaanderen debora

Bertiebo zei

Nee hè Jolande, helemaal niet nieuwsgierig. Ik ook helemaal niet hoor, haha. Vandaar dat ik altijd al die blogjes lees natuurlijk. Maar om antwoord te geven: mijn Roodkapjekaarten hangen op een prikbord in de gang. Op mijn kitschmuur. Dat prikbord is te klein, dus soms wissel ik de kaarten!
En Katrien en Debora: ik kom nog terug op de IJhallen.

Onliemie zei

Lijkt me fantastisch zo dat post crossing! Wel een domme reactie laatst... misschien moet die mevrouw maar eens een keertje naar mijn filmpje kijken! ;-)
Geniet jij maar van je mooie kaartjes!