Totaal aantal pageviews

dinsdag 25 november 2014

Pak van mijn hart

Ha een romantische komedie. En wij mochten er heen, want ik had twee kaartjes gewonnen. Met een mail- en- winactie van de bieb. Ja, ik houd van romantische komedies, dus logisch dat ik meedeed.
'Jij wint ook altijd wat', wordt me vaak gezegd. Maar als ik dan vraag of men wel eens meedoet aan een of andere loterij of puzzel is het antwoord vaak nee. Ja, dan win je ook niks natuurlijk. Maar dit terzijde.
We gingen. Vooraf kregen we een drankje aangeboden met iets lekkers erbij en dat was een roze koek. Dus mijn middag kon niet meer stuk.
We kregen de allerbeste plaatsen, achterste rij in het midden.
Voor ons zat een groep vrouwen die blijkbaar hadden gekozen voor het JT-plus arrangement. Want zij kregen ook die roze koek met een drankje.
Gevraagd wat dat inhield, JT-plus
'Nou' zei het meisje van de thee verlegen, 'dat is eigenlijk voor oude mensen, eh iets oudere mensen, nou ja een beetje zoals u  en die vinden het dan fijn dat we de muziek wat zachter zetten. En ook dat ze lekker rustig 's middags kunnen. Ja dat is het eigenlijk wel!'
Wat een schatje. Ze bloosde er van.
Verder zaten er nog twee echtparen in de zaal en dat was het.
Nou ja, de film is dan ook aan alle kanten neergesabeld. Dus grote drukte was niet te verwachten.
Ik vond het ook geen topfilm, beslist niet. Maar ik heb me best geamuseerd. Best wel.
Beetje flauw verhaaltje was het. Maar wel met leuke acteurs.
En één hoogtepunt. Dat was Bram van der Vlugt als een dementerende Sinterklaas. Hij zit in een inrichting en dénkt dat hij Sinterklaas is. Echt grappig.
Nou verder zeg ik er maar niet te veel over. Scheurtje 2.
Maar wel een leuke middag. Dus.

2 opmerkingen:

Ingrid Orens zei

Het feit dat je een leuke namiddag had, mét een roze koek (wat voor smaak had die eigenlijk ? Dat vroeg ik me af...), zorgt ervoor dat het allemaal niet zo erg was dat de film "maar scheurtje twee" was !

Bertiebo zei

Nee dat was ook beslist niet erg. Ik heb me zeer geamuseerd. Van een roze koek is het eigenlijk alleen het roze gedeelte dat zo heerlijk is en zoooooo zoet en zooo roze!