Totaal aantal pageviews

dinsdag 4 november 2014

Schapenwolkjes

Zo, allemaal lekker de verwarming aan gehad gisteravond?  
Of de open haard?  
Kaarsen aangestoken, dekentje erbij en weer lekker aan de haak? 
Herfstthee en een flinke bos chrysanten?
Ja?
Denk dan nog maar even terug aan de zomerse dagen van deze herfst.
Dat waren er gelukkig een heleboel. 
Deze foto maakte ik op zaterdag 1 november 2014.
Herfst en zomer tegelijk, vind je niet?
Zomer in de herfst.

En déze foto maakte ik tijdens een flinke wandeling.
Op zondag 2 november 2014!
Lente in de herfst
Bovendien een aardige illustratie van het woord 'schapenwolkjes' vind ik.

Echt hoor,  nog maar twee dagen geleden!

5 opmerkingen:

Ingrid Orens zei

Ik ben fan van je schapenfoto :-) !
En wat de aardbeien betreft, ongelooflijk hé, ik kan me niet herinneren dat er ooit inlandse aardbeien in november werden verkocht !

Katrien zei

Echt weer om je over te verwonderen en van te genieten.

Marloeskreatief zei

Leuke foto s en ja wat boffen we toch weer

Onliemie zei

Ik krijg meteen zin in aardbeien zie!
En van die mooie herfstdagen hebben we hier ook nog genoten... nu mag het wat mij betreft wel echt gaan "herfsten"...
Lekker bij de kachel met een lekkere chocolademelk... 't heeft toch ook wel iets...

Anoniem zei

"aan de haak"...dit zinnetje blijft hangen....
weet niet of dat in de haak is