Totaal aantal pageviews

woensdag 14 januari 2015

Postcrossing

Vandaag kreeg ik weer een superleuke brief uit Amerika, van Dede. Ze schrijft dat ze een gepensioneerde Montessori teacher is en ze stuurt me een kaart die ze zelf mooi vindt, van haar favoriete artiest Jonathan Green. Het afgebeelde schilderij heet Family on the Beach en is geschilderd in 1989. Mooie heldere kleuren schrijft Dede. Het herinnert haar aan de tijd dat ze opgroeide in het zuiden van de Verenigde Staten.

Maar dat was nog niet alles. Ze stuurt me ook een kaart van mijn favoriete Queen, nl. Elizabeth. En nog wel eentje waar ze samen met haar husband op staat. Een kaart uit 1972. Een mooie toevoeging aan mijn verzameling.

En tenslotte stuurt Dede mij een door haar gemaakte Atc en schrijft erbij dat ik haar geïnspireerd heb met mijn Atc's.  Daardoor inspireert ze mij misschien ook. Ik heb al heel lang geen Atc's meer gemaakt. Ik weet niet goed waarom niet, want ik vind het nog steeds erg leuk. Het komt er gewoon niet van. Druk, druk, druk. En als ik zeg druk, druk, druk, vind ik dat zelf ook tamelijk belachelijk, maar toch is het zo!!!!

5 opmerkingen:

Katrien zei

Mijn eerste vraag... Wat is een Atc? :-)

Mirjam zei

Ja, wil ik ook wel weten...haha...
Maar de kaart die je van Dede kreeg is prachtig, wat een kleuren...
Ik wens je een heerlijke dag vandaag,
Liefs,
Mirjam

Onliemie zei

Ha Katrien en Myriam... ook mijn vraag... ben het gaan opzoeken maar noppes...????
Prachtige kaart kreeg je!

Jolande zei

Vrolijke kaart heb je gekregen.
En over the Queen zal ik het maar niet hebben hahaha

Bertiebo zei

Nou dames, ik heb jullie vraag beantwoord hoor! Extra blogje vandaag!