Totaal aantal pageviews

woensdag 15 juli 2015

Heel veel armen en benen!

Deze tekening maakte Anna onder leiding van haar andere oma en opa. Een echte koppoter! Ik vind het superknap voor een klein meisje (2,4 jaar oud).
Wij kregen hem, mèt een felicitatie erop vanwege ons nieuwe kleinkind in wording.
Zo leuk! Ik heb ook wel eens met Anna geverfd en met wasco gekleurd. Maar dit is een echte hoor.
En zo hangt Anna's eerste tekening nu bij ons op de koelkast. Dé plek waar zoiets hoort natuurlijk!


5 opmerkingen:

Marthy zei

Ook hier tekeningen van de kleinkinderen op de koelkast. Voordat ik de mappen met kindertekeningen aan mijn toen al volwassen kinderen meegaf heb ik er een paar uitgehaald, in lijsten gedaan en die hangen al weer jaren in het Nederlandse huis. Een aanrader, het staat leuk en is dierbaar.

Ingrid Orens zei

Zeker bijhouden - niks zo leuk als met de jaren de evolutie van het tekenen te zien (heb hier ook zo'n mapje van mijn petekindje) !

Katrien zei

En met de uitleg erbij geschreven is ook zo handig.

Katrien zei

En met de uitleg erbij geschreven is ook zo handig.

Katrien zei

En met de uitleg erbij geschreven is ook zo handig.