Totaal aantal pageviews

woensdag 15 juli 2015

Wat ik ook nog even wil zeggen...

...is dit:

Ik keek daarnet per ongeluk naar het programma Mindf*ck op Npo 3.
Wow wat een te gek programma is dat. Je gelooft niet wat je ziet en je bent niet de enige. Het was gisteren en eergisteren ook al en dat heb ik allemaal gemist en volgens mij is het ook al een herhaling van een eerdere serie die ik ook al niet heb gezien.
Victor Mids presenteert het programma en hij is goochelaar én arts. Of goochelaar is geloof ik niet het goede woord. Illusionist, dat is beter.
Hoe dan ook het is echt ongelooflijk wat je ziet. En daardoor dus juist zo leuk.
Ik heb hem ook een keer in het echt gezien. Hij deed de opening van een seminar waar ik was. Dat was in het Beatrixtheater in Utrecht, in een stampvolle zaal en die kreeg hij helemaal plat! Dus vanaf nu ga ik echt kijken. Morgen weer. Om half negen.  En verder: klik

Geen opmerkingen: