Totaal aantal pageviews

zaterdag 21 november 2015

Dat staat allemaal in de krant....

...Tralalalala, van Fabeltjesland, van Fa-bel-tjes-land!
Gisteren stond ik in de echte krant. In het Noordhollands Dagblad.


Dat zit zo: 140column is een soort uitdaging om in weinig woorden (ha je raadt het al, in niet meer dan 140 letters) iets te vertellen.
Heel kinderachtig natuurlijk, maar ik lees dat rubriekje dat dagelijks verschijnt,  altijd als eerste in de krant. Sommige mensen hebben gewoon iets te zeggen en kunnen dat kort en duidelijk en vaak leuk.
Nu heb ik een collega die al heel vaak met haar tweet (want je moet het twitteren) in de krant is gekomen. Evenals haar zus. Er is een soort strijd gaande tussen die twee. En dan is er ook een collega die dat een beetje bijhoudt, hihi. Hij laat dat dan op Facebook zien, meestal nog voor de twitteraar in kwestie het zelf heeft gelezen.
Ik wilde het gewoon eens proberen, want twitteren doe ik eigenlijk nooit al heb ik wel een account.
Dus ik was blij verrast. Ik ga me overigens niet in de strijd mengen, mijn collega ligt echt ver voor!



11 opmerkingen:

Anita Willems zei

Dat is leuk! Jij kan het ook wel, want jij bent in je blogposts ook to the point.
Ik, daarentegen, ben heel lang van stof.

Marga zei

Ik had dat voorbij zien komen, maar niet gezien dat jouw naam erbij stond, wat leuk!

Jolande zei

Leuk!

Katrien zei

Leuk! En inderdaad jij kan dat heel goed ook in je blogberichten. ♥

Marthy zei

Wat leuk en wat goed dat jij dat kan. Ik kan niet eens twitteren en ik zou eigenlijk ook niet weten wat te twitteren en tegen wie.

Vlimbouter zei

Prachtig! Heel goed gedaan!

Marloeskreatief zei

Super leuk ,laat je ons het ook even lezen!!

Pippa's Hus zei

Leuk zeg! gefeliciteerd je hebt de krant gehaald. :-))
XX Esther

Madelief Weideveld zei

Ha, wat een toffe actie is dat nu weer.
Volgens mij moet je meedoen met de wedstrijd.
Weet het zeker. Dus.
Dag, Carin

Els04 zei

Tof! En mooi!

Kitty zei

Nou moe, ik heb het wel gelezen maar niet gezien dat jij het gestuurd had...