Totaal aantal pageviews

zondag 20 december 2015

Kerst op school

Omdat ik nog wat doe op mijn oude school, krijg ik ook nog altijd een uitnodiging voor de kerstviering van het team. Als onvolwaardig teamlid, zal ik maar zeggen. Dat is natuurlijk hartstikke lief van ze, ik stel het zeer op prijs.
En ik ga graag want het is altijd erg gezellig en erg lekker. Een borrel, een buffet en daarna muziek en dans.
Het feest begon om half vier en werd ingeleid met een toespraak door de waarnemend directeur himself, in zijn kerstpak. Dat vond ik al heel erg grappig. Dat kerstpak dan hè, want de speech was goed en serieus.
Maar, het werd nog grappiger toen hij vertelde dat er nogal veel commentaar op de uitnodiging voor dit feest was geweest.
Op die uitnodigingskaart stonden namelijk alleen maar mooie foto's van vrouwen. Of eigenlijk foto's van mooie vrouwen.  Dus er was geklaagd:  waarom stonden er geen mannen op?
Om dit goed te maken,  traden de (weinige) mannelijke collegae nu een voor een binnen in hun kerstkleding. Konden er ook eens foto's gemaakt worden van mooie mannen. Of misschien kan ik beter spreken van leuke mannen. Want het was hilarisch, echt.


Daarna volgde een superlekker buffet.
En toen was het voor mij wel genoeg geweest. Ik ben dan nogal uitgeput en ik bracht de rest van de avond door op mijn eigen bank.
Onder de plaid uit het kerstpakket.
Kijk, dit zat er allemaal in, echt een winters pakket. Nou die winter nog...


Ps.:  Het was natuurlijk helemaal niet koud eergisteren, maar ik lig zelfs 's zomers wel regelmatig onder een dekentje of een plaid. En deze is echt superlekker, heel zacht, ik ben er echt blij mee.Live for today!

10 opmerkingen:

Vlimbouter zei

Hilarisch, die mannen in hun kerstpak. Maar het staat hen wel mooi.
Die plaid uit het kerstpakket ziet er heerlijk zacht uit. Eentje om te koesteren.
Ik kruip 's avonds ook graag onder een zacht dekentje. Dat maakt het extra gezellig, he.

Wieneke zei

Leuke mannen in leuke pakken zijn nooit weg, vind ik. Maar waar zou je zoiets kunnen kopen? Mooi pakket!

Katrien zei

Geweldig die leuke mannen in pak. Een actie die blijft hangen in de herinnering. Goed gedaan :-)

Villa Zeezicht zei

Superleuk bedacht van de mannen! Echt geweldig, dit zou best wel eens een trend kunnen worden ;o)

KnutzEls zei

Zag vorige week 2 manen in zo'n blauw pak. Ik dacht dat ze reclame maakten. Dat dekentje is heerlijk. Hier heb ik er ook zo een. Dekentje, thee en een goeie dvd of een boek. Kan niet stuk

willy zei

mooie mannen in schitterende over de top pakken.
en net als wieneke vraag ik me af, waar koop je zoiets?
bij een feestwinkel of zo?

Bertiebo zei

Ze hebben het online gekocht, ik geloof bij V&D

Marthy zei

Die mannen zijn om te knuffelen, stoer om in die 'leuke' pakken te verschijnen.
Ik wil ook altijd onder een plaid op de bank, vind ik gewoon lekker.

Marga zei

dat moeten wel hele leuke mannen zijn!

Elizabeth zei

wat leuk die mannen. Wat een werk om 'nog'even een kerstpak te maken. Misschien zijn ze ook wel zo te koop, dan is het een best prijzig geheel aan manvolk.'
Fijne kerstdagen