Totaal aantal pageviews

zaterdag 2 april 2016

Bloemen waar je bij kan

Het kalenderblad van de maand maart op mijn Zeeuwse kalender.   

'Geluk is een boeket maken van bloemen waar je bij kan'.

Dat is toch mooi hè. Het zou zomaar mijn lijfspreuk kunnen zijn, ware het niet dat ik al een lijfspreuk heb, namelijk die van de titel van mijn blog: May you live every day of your life.
Het blad van maart. De maand waarin Anna jarig is en Jet en Noor ook. 


En ik laat ook mijn boeket zien.
Dit waren geen bloemen waar ik bij kon trouwens en ik maakte het ook niet zelf. 
Maar prachtig is het wel, vind ik.  
Fijn weekend gewenst!

6 opmerkingen:

Vlimbouter zei

Voor jou ook een heel fijn weekend!

Ageeth Mooij zei

Dat vind ik een prachtige kijk op geluk, zo waar.
Fijn weekend!

Mirjam zei

Het is een super mooie spreuk. Ik kan me daar ook helemaal in vinden.
Soort van blij zijn met wat je hebt. En dat moet ook...
Je hebt ook een heel mooie boeket staan.
Fijn weekend,
liefs,
Mirjam

Marthy zei

"Ik kan toch wel dansen, al is het niet me de bruid" zei mijn moeder altijd. Het heeft een soortgelijke betekenis. Mooi vind ik dat.

In de weer zei

Nooit gehoord ( ook die van Marthy niet ) maar ik noteer ze om te onthouden.
Fijn weekend !

Anoniem zei

Een prachtig boeket bloemen inderdaad!