Totaal aantal pageviews

donderdag 20 april 2017

Monopoly

Kijk wat grappig, deze kinderen zitten lekker buiten, op straat een potje Monopoly te spelen. Ze vonden het leuk dat we even wilden kijken naar de straatnamen op het bord en ze wilden best op de foto. Aardige kinderen.


Porto met de Rua Faria Guimaraes en Lisboa, dat is toch weer heel wat anders dan de Barteljorisstraat (Haarlem) en de Dorpsstraat (Ons Dorp).
Zelf speel(de) ik graag Monopoly, al kon ik speciaal bij dit spel niet heel goed tegen mijn verlies. Er is wel eens een spel over tafel gesmeten hoor. Maar dat was vroeger, ja dat was vroeger...

13 opmerkingen:

Emie zei

Heerlijke verhalen en mooie foto's over Portugal. Na Italië mijn favoriete land.
Ik reis heerlijk met je mee in je blogs.

izerina zei

Wat leuk,die versie van het spel.

Onliemie zei

Tof maar bij ons buiten monopoly spelen zou momenteel best met muts, sjaal en warme wanten moeten. Om maar te zeggen... gelukzakken! :-)

Els04 zei

zo tof!!!

Ageeth Mooij zei

Het favoriete spel van ons gezin. We hebben wel vijf uitvoeringen.
En hoe leuk om het in een andere taal te zien!

Pippa's Hus zei

hele zondagen deden we dat vroeger! XX Esther

Bertiebo zei

Ja dat is ook zo, Kris.

Jeanne zei

Hele middagen gingen we op in dat spel, heerlijk! Prachtig die andere versie!

Jeanette Renting zei

Dat vind ik zo knap toch, dat je iets bedenkt dat in allerlei landen 'werkt'. Ook wij speelden het vroeger thuis, en onze kinderen hebben het ook gespeeld. Wij hebben een speciale uitvoering in een blikken trommel. Zak het eens op de foto zetten.

Villa Zeezicht zei

Hahaha, wat leuk! Ik zie meteen een Monopoly Museum voor me, waarin je alle monopoly spellen uit heel de wereld kunt vergelijken ;o) En ja, ik speel het nog steeds graag, al mis ik tegenspelers!

miekequilt zei

Wij hebben zelf een Texels monopolyspel ! Maar in eerlijk te zijn spelen we het nooit, ik vind het nl een rotspel.

Marthy zei

Daar is wat mee gespeeld in ons gezin. Ik hoop het straks met de kleinkinderen te doen, de doos staat op een prominente plaats in de woonkamer.

Vlimbouter zei

Wij speelden vroeger heel vaak Monopoly. Onze spelletjes duurden uuuren.