Totaal aantal pageviews

zondag 21 mei 2017

Moederdagcadeau

Jaha, ik weet dat moederdag vorige week was. En wij vieren eigenlijk geen moederdag. Wij vieren vaderdag en moederdag en de verjaardagen van mijn man en mij op een gezinsdag.

Maar afgelopen donderdag, op oppasdag, kreeg ik dit.
Anna kon niet wachten om het aan me te geven.
'Voor moederdag', zei ze en ze was supertrots.

Ik ook. Ik ben ook supertrots. Op mijn drie kleindochters en op mijn dochter, hun moeder, die dit voor me maakte.
Kijk die Noor nou zitten op haar wolk en Jet met haar blije hoofd. En Anna, op de ladder. Ze is in het echt ook echt een klimgeit, dat kind.
Ik had wel allerlei kwasten zien liggen in hun tuin, maar geen idee wat ze daar mee hadden gedaan.
Hoe dan ook, ik ben er superblij mee.
Het geheel is mooi ingelijst en staat te pronken.
Ik ben aan het nadenken over de beste plaats om dit moois op te hangen! 

14 opmerkingen:

anne zei

Wat en leuk idee, en wat een mooi stel. Fijne zondag!

Jeanne zei

Zeker om in te lijsten! Prachtig!

Jolande zei

Wat geweldig leuk! Dat zou ik ook inlijsten.

Emie zei

Dit zijn absoluut de leukste moederdagcadeautjes.

Els04 zei

mooooi!

Mirjam Kakelbont zei

Dit zijn en blijven de allerleukste Moederdagcadeautjes!
Lieve groet

Mrs. T. zei

Oh, echt superleuk deze.

Matroos Beek www.beekblog.com zei

Ja echt een pracht van een cadeau!!

Ageeth Mooij zei

Dat zijn de kadootjes naar het hart!

schrijfselsvanmij zei

Prachtig! Echte kunst om altijd ingelijst.te bewaren!

Marloeskreatief zei

Oh wat is die leuk zeg

Het lieve leven... zei

Dit is écht superleuk en mooi gemaakt zeg...wat een idee! Ik snap helemaal dat je hier heel blij mee bent!

Marthy zei

Kostbaarder dan een duur schilderij.

Vlimbouter zei

Dit cadeau vraagt om een ere-plaats!