Totaal aantal pageviews

donderdag 11 mei 2017

Raak!

Al heeeeeeeel lang was ik niet meer in een kringloopwinkel of rommelmarkt. Terwijl dat toch gewoon een van mijn meest geliefde bezigheden is. En Koningsdagvrijmarkt ook gemist...
Maar nu was ik er weer eens.
En meteen raak. Kijk maar:

Toen Odin één werd en ik zijn ouders vroeg wat een mooi cadeau voor hem zou zijn, dachten zij aan een hobbelpaard.
Nou ben ik toevallig van mening dat ik een cadeau zelf ook leuk moet vinden. En de prijs van een hobbelpaard vond ik veel en veel te hoog.
Dus kreeg het kind een ander cadeau, namelijk zijn eerste schoenen.
Maar ja, dat hobbelpaard wilde ik evengoed kopen hoor, maar dan op Marktplaats of zo.
Indertijd voor Anna ook een hobbelpaard gekocht, voor een tientje.
Enfin, je raadt het al. Gisteren vonden we deze knol. Ook voor een tientje.
De ervaring leert dat er maar kort gebruik van wordt gemaakt, dus daarna kunnen ze het weer rustig doorverkopen. Dat deed onze dochter ook met Anna's hobbelpaard.
Verder vond ik een superleuke houten legpuzzle, een puzzle ja, geen puzzel:

Mijn man en ik hebben hem in de winkel eerst even zitten maken, want ik wil wel dat zoiets compleet is. Dat was-ie.
En tenslotte nog een boek voor Jet, voor als ze groot is en al lang zelf kan lezen. Duurt nog even, maar mijn dochter vindt het leuk om boeken te hebben met de naam van de kinderen. Ik ook.
Er is best veel Anna, wat minder Noor en wat minder Jet. Dus ik moest wel toeslaan voor 1 euro.

Ik houd van kinderboeken dus dit verhaal heb ik op de terugweg gelezen. Over een Jet, met flaporen. Maar ze wordt er niet mee gepest, omdat zoveel kinderen flaporen hebben en ze met die oren heel snel kan schaatsen! Totale kosten: 12 euro en 30 cent.  Dat noem ik scoren!

11 opmerkingen:

izerina zei

Wat een mooi en gaaf paard

Marloeskreatief zei

Wat een supere vondst en ziet er nog zo goed uit ,bofkont,leuke kado s en ben het helemaal met je eens dat je zelf het ook leuk moet vinden .

Onliemie zei

Dat zou ik denken! Dat is echt scoren! Geweldig leuk wat je allemaal kocht!

Jeanne zei

Geweldige aankopen! Je zal een voldaan gevoel hebben erover!

Jeanette Renting zei

Leuk die boeken met de naam van de (klein)kinderen. Zo heb ik het dochtertje van mijn broer, Jet, eens een Dikkie Dik-boekje gegeven, gesigneerd door Jet Boeke, de schrijfster. Dat werd ook heel erg gewaardeerd.

Marthy zei

Daar zou ik helemaal gelukkig van worden maar dat werd jij vast ook.

Elizabeth zei

Kringlopen is zo leuk ... Wij doen het ontzettend graag! En als je dan zomaar iets tegenkomt wat voor je bestemd lijkt te zijn, dan ben je helemaal gelukkig...

anne zei

Wat een goeie vondsten...en daar heb je meer lol van ,dan van een duur hobbelpaard .Wij zijn ook dol op kringloopwinkels en vrijmarkten.Boeken met de namen van de kinderen..leuk idee! Ik vind het ook altijd leuk om naar iets te zoeken, bijvoorbeeld als je weet dat iemand iets speciaals verzamelt.

Vlimbouter zei

Zo'n prachtig hobbelpaard voor 10 euro! Da's écht een koopje.

lien zei

Dat is inderdaad een goede score! Het hobbelpaard is enig!

Het lieve leven... zei

oohh heerlijk jouw enthousiasme...hihi..de puzzel in de winkel maken...zo leuk! Ik houd daarvan ;) Een heel leuke score!