Totaal aantal pageviews

donderdag 9 november 2017

Niet alleen kerkhoven hoor, op Terschelling


Zo, na twee kerkhof blogs, laat ik toch ook nog maar even voor de zekerheid zien dat Terschelling ook echt heel vrolijk is.
Natuurlijk is het dat als onze kinderen en kleinkinderen er rondsjouwen in het duingebied, dat echt prachtig is.
Op Terschelling houd ik het meest van de duinen.

Ook de vlag laat vrolijkheid zien

Kijk die lucht was natuurlijk niet de hele tijd blauw, wat wil je in november? Maar af en toe scheen toch de zon.


Een middagje hebben we gewoon buiten in de zon op een terras kunnen zitten. Het terras van De Walvis. Kenners zullen precies weten waar dat is: om de hoek bij de boot


En natuurlijk hadden we heel veel prachtige uitzichten:

Daar wordt een mens ook blij van, vind ik. Met de Brandaris als trouwe wachter op de achtergrond.

16 opmerkingen:

Elizabeth zei

Prachtig! En ik krijg zin er nòg eens heen te gaan. De laatste keer was 32 jaar geleden :)

Neeltje zei

Prachtige foto's.

Jolande zei

Mooi!

In de weer zei

Heerlijk zo met z’n allen, puur genieten. Wat wonen we toch in een mooi land.

Jeanette Renting zei

Wat een mooie foto's. Ben nog maar 1x op Terschelling geweest, maar het heeft mjn hart gestolen.

Sjoerd zei

Mooi al die boeien in verschillende kleuren.

Ineke Jonker zei

Die boeien zo mooi en zo goed op de foto gezet. In Vlissingen bij de binnenhaven ligt ook zo'n kudde boeien.

Marthy zei

Mooie kleurrijke foto's, op de laatste na, maar dat is een schoonheid apart.

Mrs. T. zei

Wat een mooie foto's!

Mirjam zei

Wat een heerlijke plaatjes allemaal, en zoveel vrolijke kleurtjes.
Fijne avond,
liefs,
Mirjam

sjannesblog.com zei

O, heimwee..............!

Emie zei

Oh..wat hou ik van de waddeneilanden, met Terschelling en Schier als favorieten. Heb genoten van je foto's.

Villa Zeezicht zei

Durf het haast niet te bekennen, maar ben nog nooit op de Waddeneilanden geweest.. ;o)

Alet Venhuizen zei

Schitterende foto's!

Ageeth Mooij zei

Fantastische kleuren! Ik heb een oom en tante op Terschelling en mocht er vroeger met een vriendinnetje logeren.

anja zei

Ik wil even zeggen dat IK blij word van jouw blog!