Totaal aantal pageviews

donderdag 22 februari 2018

Roodkapje

Verbaasd ben ik niet meer. Nee niet meer verbaasd dat er weer een nieuw Roodkapje opduikt . Wel blij. Dit is nummer 140
Verder werd ik verrast door Mrs. T. van het blog Triltaal. Klik
Zij stuurde mij ook een Roodkapje. Ze dacht dat ik haar al had, maar dat was toch echt niet het geval. Ik vind het ook een bijzondere kaart. Anders dan de meeste kaarten. Erg leuk, Mrs. T. Dank voor nr. 141


Zo grappig: Emie stuurde mij een dag later precies  dezelfde kaart. superlief, Emie. En ik weet er wel raad mee hoor. Ik ken iemand die ook Roodkapjekaarten verzamelt. En ik denk wel dat zij haar ook leuk vindt!
Dan nog nr. 142. Haar kreeg ik via Postcrossing van Tatiana uit Oekraine.


Tenslotte was daar de kaart die ik kreeg van Lot. Echt een ouwetje hoor en dat maakt het toch bijzonder. Te bedenken dat er al heel lang Roodkapjekaarten zijn en worden verstuurd. En nu nog steeds!
Lot, heel erg bedankt!

11 opmerkingen:

Kitty zei

Zooooo, waar komt het allemaal vandaan he...? Nou ja dat heb je natuurlijk al verteld, maar toch, hoe bestaat het!

miekequilt zei

Gisteren keeeg ik het Roodkapje spel thuisgestuurd. Dankzij jouw post hierover ga ik dit met kleindochter spelen. Ik zeg: leve Roodkapje ! En hoe kan het toch, dat je ineens twee dezelfde kaarten krijgt ?!

Ferrara zei

Tot nu levert de speurtocht naar gezichtjes meer op. Roodkapje wil maar niet in mijn blikveld komen. Wat niet is ... het blijft een leuke hobby.

sjannesblog.com zei

Een blijkbaar onuitputtelijke bron! Blijft leuk!

Lot zei

Ik was zo blij dat ik er een had gevonden voor je en inderdaad een oude rond 1930.
Ken je ook anderen die oude kinderkaarten sparen? Die heb ik ook nog veel.

Floor zei

Enige kaarten heb je weer gehad, wist niet dat er zoveel verschillende zijn.
Vooral die laatste met de grote boze wolf (woffel zei mijn zoon vroeger) vind ik leuk.

Sjoerd zei

Je wordt in de watten gelegd....

Mrs. T. zei

Leuk! :-)
En echt, dezelfde dag dezelfde kaart? Wat bijzonder.

Ineke Jonker zei

Wat een prachtige kaarten en zo'n leuk onderwerp. Op naar de 200!

lien zei

Oh wat ben je toch goed bezig! Die laatste heb ik geloof ik ook, enig is hij he zo'n echt oudje. Maar ik vind ze gewoon allemaal zo leuk! Ik moet ook eens actiever om me heen kijken (Marktplaats?)
Liefs!

Het lieve leven... zei

echt leuk!