Totaal aantal pageviews

zaterdag 15 september 2018

Paul McCartney

Mijn man kocht zomaar twee nieuwe cd's.
Eentje van Paul Simon en eentje van Paul McCartney.
Die van Paul Simon vind ik mwah, maar die van de andere Paul, genaamd Egypt Station,  vind ik prachtig. De man (76) heeft zo een karakteristieke stem en die heeft in de loop der jaren niets aan aantrekkingskracht ingeboet.
Ik wil de hele dag de cd wel horen. En dat terwijl ik echt niks heb met achtergrondmuziek.
Ik heb nooit muziek aan staan, bijna nooit, alleen als ik echt kan luisteren.
Naar Paul luister ik. En ik word er blij van.
Vooral luister ik naar het liedje Hand in Hand. Zo zoet, dat liedje.
En ja geschikt voor bruiloften
Ik zou het hier sowieso plaatsen, maar vandaag komt het extra mooi uit, omdat onze vrienden B&M veertig jaar getrouwd zijn. Dat gaan we straks vieren.

'Hand in hand
Walking through life
And making our plans
Hand in hand'

10 opmerkingen:

Jeanne zei

Mooi!
Ik kom er helemaal van in "Van Strienachtige" Middelburgse sferen...

KnutzEls zei

Prachtig!

Neeltje zei

Zeker mooi! Fijne dag vandaag.

Judy zei

Mooi!

Nietzomaarzooo zei

Fijn om de zaterdag mee te beginnen. Fijne dag verder.

miekequilt zei

Mooie man met mooie stem. Ik ben nog steeds een beetje verliefd op hem.

Ivy zei

De hele dag vind ik een beetje veel van het goede, maar mooi is het!

Emie zei

Terwijl ik luisterde liep de wijnboer langs. Paul Mc Cartney? vroeg hij in het voorbij gaan. Ik blijf, net als jij, fan. Heerlijk nummer dit met mooie tekst.

schrijfselsvanmij zei

Mooi! Ben nog altijd blij dat ik live van zijn optreden mocht genieten op Pinkpop.

Onliemie zei

Ik heb ook niks met achtergrondmuziek. Als ik alleen thuis ben, wil ik rust en stilte. Want dat is wat ik op school helemaal niet heb in de sportzalen. Maar dit begrijp ik volkomen. Dit is heel erg mooi. Ik dacht even : "bwah Paul Mc Cartney". Ik ben niet zo'n fan. Maar deze kende ik niet. Echt mooi!